Stapje terug Helemaal terug naar begin

Meer info over de order.

Op je bureaublad vind je dit icoon.

Dubbel klik en log in met : 

Tim

tim

Nadat je bent ingelogd.

Zoek rechtsboven naar de order.

Bijvoorbeeld: DIR12354 / LPL12354

Klik op orderregel. 

Check status. 

Onderhanden =  Niet goed 

Onderhanden, backorder =  Niet goed 

Magazijn bon = Goed = wij pakken het vandaag = wordt binnen 2 á 3 werkdagen bezorgd.

Afgeleverd = Goed  =  wij hebben het pakket aan DPD gegeven. Postbezorger kan nog onderweg zijn  --> zie track&trace code!

 

Wat te doen?

Onderhanden backorder

Dit is een vervelende situatie. We moeten de klant teleurstellen.

Wat kun je nog doen? 

De onderstaande opties maken het iets minder pijnlijk.

Vraag op de klant wil wachten. 

  • Controleer eerst bij de tegel ”Product” of ”Voorraadoverzicht” op Unit4. Staat hier niks? Vraag naar de levertijd h.rodink@steinhauer.nl
  • Vraag of de klant wil wachten voor 15% korting.
  • Indien akkoord 15% korting verwerken.  Lees hier hoe > 

Een soort gelijke lamp aanbieden (25% duurder mag voor dezelfde prijs)

  • Voorleggen aan de klant.
  • Indien akkoord, huidige lamp uit backorder laten halen. Klik hier >
  • Indien akkoord, nieuwe lamp laten versturen. Dropship formulier >

Als de klant niet wilt wachten of geen andere lamp wilt? 

  • Huidige lamp uit backorder laten halen. Klik hier >
  • Klant terugbetalen. Lees hier hoe >
  • Korting bon voor de toekomst aanbieden. Dit kan via de backend van de website --> https://www.directlampen.nl/wp-admin/edit.php?post_type=shop_coupon
Magazijn bon

Communiceer naar de klant:

  • De bestelling wordt vandaag gepakt.
  • De bestelling wordt binnen 2 á 3 werkdagen bezorgd.
  • De track&trace volgt automatisch aan het einde van de dag.

Controleer bij Patrick/Tamara voor de zekerheid!

Afgeleverd

Track&trace code checken

Klik eerst weer op “Algemeen.” 

Klik rechtsboven op “Ga naar”

Klik vervolgens op “Overzicht vervoerderslabels.”

Klik vervolgens op de track&trace code. 

Communiceer de link en de informatie uit de link naar de klant. 

Bijvoorbeeld, bij de buren, of komt nog, etc. + plus link.

Lekker bezig!!!

Onderhanden

Heeft een bestelling de status ”Onderhanden” in Unit4?

Dan gaat er iets niet helemaal goed…

Let op: tenzij de bestelling NET is ingeschoten, dan moet deze nog verwerkt worden. Check dus de datum!

En anders:

--> Check allereerst of het product überhaupt nog wel op voorraad is.

  • Zo ja, bel dan Tamara of Patrick om de bestelling alsnog door te zetten (OF er is al een magazijn bon aangemaakt en de lamp verlaat het magazijn dezelfde dag nog) 
  • Zo nee, check dan de status en levertijd van het product.

Komt de lamp terug op voorraad? Vraag op de klant wil wachten. 

  • Controleer eerst bij de tegel ”Product” of ”Voorraadoverzicht” op Unit4. Staat hier niks? Vraag naar de levertijd h.rodink@steinhauer.nl
  • Vraag of de klant wil wachten voor 15% korting.
  • Indien akkoord 15% korting verwerken.  Lees hier hoe > 

Komt de lamp niet meer terug in de collectie? Bied een soortgelijke lamp aan (25% duurder mag voor dezelfde prijs)

  • Leg het voorstel voor aan de klant
  • Indien akkoord, haal de huidige lamp uit backorder. Klik hier >
  • Indien akkoord, verstuur een nieuwe lamp. Dropship formulier >

Wil de klant niet wachten EN geen andere lamp?

  • Laat de huidige lamp uit backorder halen. Klik hier >
  • Betaal de klant terug. Lees hier hoe >
  • Bied een korting bon voor de toekomst aan. Dit kan via de backend van de website --> https://www.directlampen.nl/wp-admin/edit.php?post_type=shop_coupon