Terug naar het begin

Kiyoh beoordelingen

Als klantenservice medewerker kan jij het verschil maken! 

Naar Kiyoh

Zie je een slechte beoordeling in Kiyoh? Volg dan de onderstaande stappen:

Stap 1. Oplossen en verzoek tot aanpassen.

Bij een klant werkt aandacht en persoonlijk contact het best. 

Probeer er weer een blije klant van te maken. Overleg met Tim of Anne voor een gepaste oplossing.

Nadat je de klacht hebt opgelost, kun je een verzoek tot aanpassing doen. 

Stap 2. Reageren. 

Als de klant zijn of haar review niet wil aanpassen. 

Is openbaar reageren van belang. 

Paar basis regels. 

Ga nooit de discussie aan. Maar laat wel zien dat we voor kwaliteit staan. En dat we er alles aan doen / hebben gedaan. 

Het is begrip tonen, maar ook laten zien dat we goed zijn. Verkoop praatje.

Begrip tonen 
Reclame (ons van ons beste kant laten zien / betrouwbaar overkomen)

Voorbeeld bericht:
Bedankt voor uw feedback.
 Bij Directlampen.nl willen we 100% kwaliteit leveren. Deze lamp voldeed inderdaad niet aan de norm. We hebben direct actie ondernomen. Want dit kan natuurlijk niet. We hebben de klacht doorgespeeld naar onze leverancier. Dankzij uw feedback wordt de gehele voorraad van deze lamp gecontroleerd. Dit neemt niet weg dat we het erg vervelend voor u vinden. We hopen dat u snel een juiste lamp vindt. Natuurlijk hebben we alles spoedig terugbetaald. Dat is het minste wat we kunnen doen, maar we zouden graag meer voor u willen doen. We doen u graag een persoonlijk voorstel per email.

Nogmaals bedankt voor de feedback.

Met vriendelijke groet,

Team Directlampen.nl