Stapje terug Terug naar het begin

Klant heeft order geplaats maar..

Retourneren is altijd gratis, ook zonder reden. Wel binnen 14 dagen. 

Retourneren kan gratis via onderstaande link:

https://www.directlampen.nl/retourneren/

Zodra de retour in ontvangst is genomen, wordt deze binnen 72 uur verwerkt.

Oei, dat is vervelend. Dit moeten we zo goed mogelijk oplossen! De type oplossing hangt van het soort klant af:

(1) Erg boze klant (onder 50 euro)

  • Is de prijs van de lamp(en) onder de 50 euro? Dan hoeven wij de lamp niet terug. 
  • Check eerst de voorraad van het product en maak vervolgens een dropshipment formulier aan.
  • Stuur een mail naar: t.nijenhuis-vanleeuwen@steinhauer.nl (onderwerp = dropshipment --> bestelnummer + SKU + aantal lampen + naam)

(2) Erg boze klant (boven 50 euro)

  • Is de prijs van de lamp(en) boven de 50 euro? 
  • Maak een retourformulier aan en mail de klant dit (gebruik de volgende link) --> https://www.directlampen.nl/retourneren/.

Let op: geef in het formulier aan dat er al een lamp wordt opgestuurd. De status in Retourneren.nl moet naar ”omgeruild”

  • Check eerst de voorraad van het product en maak vervolgens een dropshipment formulier aan.
  • Stuur een mail naar: t.nijenhuis-vanleeuwen@steinhauer.nl (onderwerp = dropshipment --> bestelnummer + SKU + aantal lampen + naam)

(3) ”Rustige” klant (onder 50 euro)

  • Prijs van de lamp(en) onder de 50 euro? Alleen dropshipment maken + t.nijenhuis-vanleeuwen@steinhauer.nl mailen.

(3) ”Rustige” klant (boven 50 euro)

  • Waarde van de lamp(en) boven de 50 euro? Mail of leg de klant uit waar ze de bestelling kunnen retourneren/omruilen. Zie de onderstaande link: 

https://www.directlampen.nl/retourneren/

  • Zodra we de lamp hebben ontvangen, sturen we direct een nieuw exemplaar op. Wel zo handig!

 EXTRA: Is de lamp nooit geleverd of gebroken aangekomen? Stuur na de dropshipment dan ook een mail naar: t.nijenhuis-vanleeuwen@steinhauer.nl                                    (onderwerp = dropshipment --> ordernummer + SKU + aantal + naam) 

Wat ontbreekt er?

Een complete lamp mist

We moeten diep in de order duiken.
Lees hier de uitleg van unit 4.

Uitleg unit4 order info
Een onderdeel mist

Stappenplan:

  1. Ga naar Unit4 en log in 
  2. Ga naar de tegel ”Producten” en typ het SKU in
  3. Controleer bij de tegel ”Vervanging” of ”Samenstelling” voor losse onderdelen
  4. Gevonden? Maak een dropshipment aan met het SKU van het onderdeel. Let op: vergeet niet een mail te sturen naar: t.nijenhuis-vanleeuwen@steinhauer.nl
  5. Niet gevonden? Bel voor de zekerheid naar Patrick of Tamara. Wellicht kan er nog wat geregeld worden. 

 

Lukt het niet om een los onderdeel te versturen? Dan zal de lamp omgeruild moeten worden, via de onderstaande link:

https://www.directlampen.nl/retourneren/

 

Normale gang van zaken. 

Op werkdagen voor 16:00 besteld, is binnen 2 á 3 werkdagen bezorgd.

(Let op: DPD bezorgt ook op zaterdag)

Wacht de klant al langer? 

Dan moeten we in de order duiken. 

Unit4 uitleg

Vraag Tim of Anne 🙂