Stapje terug Helemaal terug naar begin

Retourneren.nl

Ga naar portaal

Gebruik vervolgens de handige filters bovenin. 

Let op: hier kun je zoeken op klantnaam, ordernummer en emailadres. 

 

Tip: slimme filter = actie nodig!

Dit is waar het omgaat:

Is de order bij ons aangekomen? Klik door en check altijd nog even de track&trace code. 

Dit betekent tijd voor actie: 

De lamp is bij ons aangekomen!

Let op: controleer altijd nog even de track&trace

Nieuwe lamp/omruil

De klant wil een dezelfde lamp opnieuw ontvangen.

Heb je de track&trace code al gecontroleerd?

Goed ontvangen? Top 🙂 

Plaats een opmerking : Bestelnummer + Aantal en SKU + Omgeruild + Naam 

Maar niet voordat je de twee vinkjes onder het vlak ”Opmerking” hebt weggehaald!

Verander status naar goedgekeurd! 

Maar niet voordat je de twee vinkjes onder het vlak ”Opmerking” hebt weggehaald!

Tenslotte: verander status naar ”Omgeruild” bij de drop down!

Maar niet voordat je de twee vinkjes onder het vlak ”Opmerking” hebt weggehaald!

Volgende stap = Dropshipment

Geld terug/retour

Klant wil graag geld terug: 

Had je track en trace al gecontroleerd?

Goed ontvangen? Top 🙂 

Opmerking plaatsen: Bedrag + Naam + Bestelnummer + Hele bestelling/desbetreffende SKU(‘s) en aantal noemen

Maar niet voordat je de twee vinkjes onder het vlak ”Opmerking” hebt weggehaald!

Status wijzigen naar “Teruggestort”

Maar niet voordat je de twee vinkjes onder het vlak ”Opmerking” hebt weggehaald!